سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ |۱۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 20, 2024
بازدید هنرمندان

حوزه/ جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون با حضور در موکب آستان مقدس حضرت بانوی کرامت سلام الله علیها با بخش های مختلف خدمت رسان در این موکب آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هادی محمود نژاد مدیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت سلام الله علیها در سخنانی ضمن ابلاغ سلام آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به تشریح خدمات ارائه شده در موکب بانوی کرامت واقع در عمود ۱۰۸۰ پرداخت و گفت: ما در این موکب وظیفه ای جز خدمت رسانی به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام نداریم.

وی از موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها به شهرک خدمت‌رسان تعبیر کرد و افزود: در این موکب که صحن دوم حرم مطهر بانوی کرامت سلام الله علیها محسوب می شود سعی شده است هر آنچه زائر به آن نیاز دارد در حد وسع به آن پاسخ داده شود و در عرصه های گوناگون به زوار اربعین خدمت ارائه می شود.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به استقبال خوب زوار اربعین حسینی از موکب، اظهار کرد: سال به سال بر مشتاقان اربعین حسینی در موکب افزوده می شود و حسب دستور تولیت آستان تصمیم به ساخت شبستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها گرفته شد که امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و زوار از آن بهره مند شدند.

در پایان این دیدار برخی متبرکات حرم مطهر بانوی کرامت به هنرمندان اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha